™вропейський вим≥р ”крањни

 онцепц≥¤ зм≥сту осв≥ти ћета та завданн¤ осв≥ти ќсновн≥ принципи осв≥ти ћетоди впровадженн¤ ‘орми впровадженн¤ ƒоробки ‘отогалере¤


™вроклуб ¬еселка


И √лавна¤

И ≤стор≥¤ клубу
И Ќапр¤мки д≥¤льност≥

И «добутки клубу

И ѕлани на майбутнЇ

И ѕлан роботи на р≥к

И  ер≥вник ™вроклубу










—учасна школа маЇ спри¤ти розвитков≥ демократичноњ культури, формуванню, необх≥дних дл¤ проживанн¤ у Ївропейському сп≥втовариств≥ компетентностей, пол≥тико-правових ≥ соц≥ально-економ≥чних знань.

ћетоди впровадженн¤ знань про ™вропу

ƒл¤ педагог≥в важливо вм≥ти поЇднати сучасну систему педагог≥чних прийом≥в, метод≥в та орган≥зац≥йних форм впровадженн¤ знань. ƒо найефективн≥ших з них можна в≥днести навчальн≥ дискус≥њ, сем≥нари, групову роботу, "мозкову атаку", "фокус-групи", ситуац≥йно-рольов≥ ≥гри, самост≥йну роботу з л≥тературними та ≥ншими джерелами ≥нформац≥њ, п≥дготовку допов≥дей, реферат≥в, написанн¤ есе. ќск≥льки Ївропейськ≥ компетентност≥, що покладен≥ в основу громад¤нських ц≥нностей та громад¤нськоњ участ≥ молод≥, Ї гарантом подальшого самост≥йного житт¤ в сусп≥льств≥, запровадженн¤ ≥нтегрованого курсу "™вропейськ≥ студ≥њ" розширюЇ можливост≥ дл¤ реал≥зац≥њ таких пон¤ть ¤к "соц≥ал≥зац≥¤", "когн≥тивна повед≥нка", "ц≥нн≥сна ор≥Їнтац≥¤", "адаптац≥¤ до нових соц≥альних умов", "самореал≥зац≥¤", вм≥нн¤ навчатись впродовж житт¤. ¬раховуючи позитивний досв≥д в≥тчизн¤них та заруб≥жних фах≥вц≥в, в основу включенн¤ курсу "™вропейськ≥ студ≥њ" в зм≥ст осв≥ти загальноосв≥тньоњ школи доц≥льно використати ≥нтегрований п≥дх≥д, ¤кий Ї найадекватн≥шим, не вимагаЇ додаткового навчального часу ≥ створюЇ умови дл¤ педагог≥чноњ творчост≥.

Ўл¤хи реал≥зац≥њ концепц≥њ осв≥ти дл¤ Ївропейського вим≥ру ”крањни

1. ” зв'¤зку з актуальн≥стю питанн¤ про необх≥дн≥сть оновленн¤ форм та метод≥в шк≥льноњ осв≥ти в≥дпов≥дно до вимог часу, нових осв≥тн≥х стандарт≥в та враховуючи дедал≥ б≥льш жорстк≥ вимоги ринку прац≥, нагальною стаЇ проблема формуванн¤ активного життЇвого самовизначенн¤ сучасноњ молодоњ людини, њњ здатност≥ до побудови власноњ життЇвоњ траЇктор≥њ. ƒл¤ реал≥зац≥њ цього завданн¤ необх≥дно:

Х забезпечити формуванн¤ пон¤тт¤ Ївропейського вим≥ру за рахунок трансл¤ц≥њ основних ≥дей та ц≥нностей Ївропейського сусп≥льства ¤к необх≥дного елементу Ївропейськоњ ≥нтеграц≥њ;

Х озброњти вчител≥в технолог≥Їю створенн¤ умов дл¤ розвитку в особистост≥ ц≥нн≥сних ор≥Їнтац≥й та вм≥нь, необх≥дних дл¤ життЇд≥¤льност≥ у сучасному Ївропейському сп≥втовариств≥;

Х широко впроваджувати нов≥ ≥нтерактивн≥ форми навчанн¤, ≥нформац≥йн≥ та комун≥кативн≥ технолог≥њ.

2. ‘ормуванн¤ активноњ життЇвоњ позиц≥њ молод≥ у поЇднанн≥ з розум≥нн¤м сп≥льноњ Ївропейськоњ належност≥ - одне з найважлив≥ших завдань осв≥ти дл¤ Ївропейського вим≥ру ”крањни. –еал≥зац≥¤ цього завданн¤ можлива за рахунок:

Х залученн¤ шк≥л до участ≥ у д≥ючих м≥жнародних навчальних програмах ™вропейського —оюзу та –ади ™вропи з метою отриманн¤ накопиченого на сьогодн≥ досв≥ду на нив≥ Ївропейськоњ осв≥ти;

Х орган≥зац≥њ позакласноњ та позашк≥льноњ роботи з учн¤ми дл¤ створенн¤ атмосфери, що спри¤тиме розвитку громад¤нськоњ позиц≥њ, причетност≥ до Ївропейських ц≥нностей та Ївропейського громад¤нства шл¤хом участ≥ у навчально-виховних програмах: "ћи в ™вроп≥", "”крањна - Ївропейська держава", "™вропейська та св≥това спадщина", "я - громад¤нин ™вропи", а також у робот≥ шк≥льних клуб≥в - "™вроклуб", клуб ёЌ≈— ќ, дит¤чих громадських та молод≥жних орган≥зац≥й;

Х розробки сер≥њ ≥грових ≥м≥тац≥йних проект≥в, ¤к≥ б забезпечували формуванн¤ власного погл¤ду молод≥ на шл¤хи майбутньоњ ≥нтеграц≥њ ”крањни в ™вропу, наприклад: "‘≥нансово-економ≥чна ≥нтеграц≥¤ ”крањни в Ївропейське сп≥втовариство", "—учасна Ївропейська пол≥тика: засади та принципи формуванн¤", "™вропейське право: ≥стор≥¤ та сучасн≥сть";

Х розробки проект≥в д≥¤льност≥ шк≥льного самовр¤дуванн¤ з метою залученн¤ учн≥в до вир≥шенн¤ реальних шк≥льних проблем ≥ набутт¤ навичок веденн¤ демократичноњ дискус≥њ та д≥й в правовому простор≥.

3. ¬провадженн¤ окремого курсу "™вропейськ≥ студ≥њ", вар≥ативних модул≥в, ¤к≥ можна включати в ≥снуюч≥ предмети, потребуЇ розробки науково-методичного забезпеченн¤: навчальних програм, пос≥бник≥в, методичних матер≥ал≥в.

Ќеобх≥дно створити навчально-методичний центр дл¤ забезпеченн¤ поетапного впровадженн¤ програми та њњ апробац≥њ, тиражуванн¤ в≥дпов≥дного пакету супров≥дних документ≥в, виконанн¤ консультативного та методичного супроводу реал≥зац≥њ програми на м≥сц¤х.

—айт створив учень 8-¬ класу —«Ўє15м.Ќ≥жина  уровський ¬олодимир  
Hosted by uCoz