™вропейський вим≥р ”крањни

 онцепц≥¤ зм≥сту осв≥ти ћета та завданн¤ осв≥ти ќсновн≥ принципи осв≥ти ћетоди впровадженн¤ ‘орми впровадженн¤ ƒоробки ‘отогалере¤


™вроклуб ¬еселка


И √лавна¤

И ≤стор≥¤ клубу
И Ќапр¤мки д≥¤льност≥

И «добутки клубу

И ѕлани на майбутнЇ

И ѕлан роботи на р≥к

И  ер≥вник ™вроклубу










—учасна школа маЇ спри¤ти розвитков≥ демократичноњ культури, формуванню, необх≥дних дл¤ проживанн¤ у Ївропейському сп≥втовариств≥ компетентностей, пол≥тико-правових ≥ соц≥ально-економ≥чних знань.

 онцепц≥¤ зм≥сту осв≥ти дл¤ Ївропейського вим≥ру ”крањни



јктуальн≥сть зм≥сту осв≥ти дл¤ Ївропейського вим≥ру ”крањни



—в≥т на пороз≥ ’’≤ стол≥тт¤ переживаЇ ≥нтенсивний розвиток ≥нтегративних процес≥в пост≥ндустр≥ального сусп≥льства, ¤ке потребуЇ в≥дпов≥дноњ форми рег≥ональноњ пол≥тичноњ та економ≥чноњ орган≥зац≥њ. —учасн≥ демократичн≥ тенденц≥њ вимагають в≥д громад¤нина не лише пол≥тичноњ активност≥, а й усв≥домленн¤ власноњ рол≥ ≥ значенн¤ в житт≥ сусп≥льства, а також д≥њ у в≥дпов≥дност≥ до власних переконань ≥ ц≥нностей. ¬ажливими умовами демократичного сусп≥льства Ї громад¤нська осв≥чен≥сть, компетентн≥сть, вихованн¤ поваги до прав людини, толерантност≥, вм≥нн¤ знаходити компром≥с. Ќеобх≥дно, щоб громад¤ни знали своњ права та обов'¤зки, дотримувались закону, мислили критично ≥ незалежно. ™вропа маЇ багатий ≥сторичний досв≥д розвитку ≥ становленн¤ демократичного сусп≥льства. ” б≥льшост≥ Ївропейських держав розроблено спец≥альн≥ навчальн≥ курси та створено р≥зноман≥тн≥ навчальн≥ п≥дручники ≥ пос≥бники, д≥ють науково-методичн≥ центри, налагоджено в≥дпов≥дну п≥дготовку вчител≥в дл¤ полегшенн¤ та спри¤нн¤ щодо зд≥йсненн¤ рег≥ональноњ Ївропейськоњ ≥нтеграц≥њ. ќдним з пр≥оритет≥в стратег≥чного розвитку ”крањни визнано ≥нтеграц≥ю нашоњ держави в ™вропейське сп≥втовариство. «а перспективною ѕрограмою розвитку, ¤ка розрахована на дес¤ть рок≥в, ”крањна маЇ узгодити та наблизити своњ соц≥ально-економ≥чн≥ ≥нституц≥њ до стандарт≥в крањн ™— та зробити њх в≥дпов≥дними загальноЇвропейським вимогам. ™вропейський виб≥р ”крањни зумовлено њњ геопол≥тичним положенн¤м та сп≥льною ≥стор≥Їю формуванн¤ ≥ розвитку Ївропейськоњ культури. —учасна школа маЇ спри¤ти розвитков≥ демократичноњ культури, формуванню, необх≥дних дл¤ проживанн¤ у Ївропейському сп≥втовариств≥ компетентностей, пол≥тико-правових ≥ соц≥ально-економ≥чних знань. ѕр≥оритети загальноЇвропейськоњ осв≥ти пол¤гають у наданн≥ молодому покол≥нню знань про сп≥льну Ївропейську спадщину та практичних ум≥нь адаптуватись до житт¤ ≥ навчанн¤ в р≥зних крањнах ™вропи, бути моб≥льними, соц≥ально зд≥бними, здатними до комун≥кац≥њ ≥ захисту своњх прав. ƒуал≥стичний характер будь-¤коњ нац≥ональноњ осв≥ти пол¤гаЇ з одного боку, у збереженн≥ доброго, м≥цного кор≥нн¤ нац≥ональноњ культури, з ≥ншого - в адекватному оновленн≥, спр¤мованому на п≥дготовку особистост≥ до житт¤ в динам≥чному, взаЇмозалежному св≥т≥. ƒл¤ сучасноњ загальноосв≥тньоњ школи ”крањни, ¤ка переживаЇ ірунтовне реформуванн¤, це може знайти своЇ в≥дображенн¤ в оновлених стандарт≥в зм≥сту осв≥ти нац≥онального та загальноЇвропейського компонент≥в з урахуванн¤м тенденц≥њ Ївропейського ≥ св≥тового розвитку. ƒл¤ практичноњ реал≥зац≥њ стратег≥чного курсу ”крањни на Ївропейську ≥нтеграц≥ю необх≥дно поширювати у сусп≥льств≥ просв≥тницьку д≥¤льн≥сть, створити в≥дпов≥дн≥ осв≥тн≥ проекти ≥ програми, розробити ≥ запровадити у середн≥ загальноосв≥тн≥ заклади курс "™вропейськ≥ студ≥њ", ¤кий п≥дготуЇ молоде покол≥нн¤ до повноц≥нного ≥снуванн¤ в Ївропейському простор≥.
—айт створив учень 8-¬ класу —«Ўє15м.Ќ≥жина  уровський ¬олодимир  
Hosted by uCoz