™вропейський вим≥р ”крањни

 онцепц≥¤ зм≥сту осв≥ти ћета та завданн¤ осв≥ти ќсновн≥ принципи осв≥ти ћетоди впровадженн¤ ‘орми впровадженн¤ ƒоробки ‘отогалере¤


™вроклуб ¬еселка


И √лавна¤

И ≤стор≥¤ клубу
И Ќапр¤мки д≥¤льност≥

И «добутки клубу

И ѕлани на майбутнЇ

И ѕлан роботи на р≥к

И  ер≥вник ™вроклубу










—учасна школа маЇ спри¤ти розвитков≥ демократичноњ культури, формуванню, необх≥дних дл¤ проживанн¤ у Ївропейському сп≥втовариств≥ компетентностей, пол≥тико-правових ≥ соц≥ально-економ≥чних знань.

ќсновн≥ принципи осв≥ти дл¤ Ївропейського вим≥ру ”крањни



«нанн¤ про ™вропу базуютьс¤ на загально-педагог≥чних ≥ дидактичних принципах, основними з ¤ких Ї:



Х гуман≥зм передбачаЇ створенн¤ умов дл¤ гармон≥йного розвитку творчоњ особистост≥, ¤к суб'Їкта демократичного Ївропейського сп≥втовариства; сп≥вв≥днесенн¤ осв≥тн≥х вимог з можливост¤ми та зд≥бност¤ми школ¤ра;

Х демократичн≥сть означаЇ взаЇмоповагу ≥ взаЇмод≥ю м≥ж суб'Їктами, що забезпечують реал≥зац≥ю концепц≥њ; вар≥ативн≥сть вибору, зм≥сту, метод≥в та форм навчанн¤; передбачаЇ д≥алог≥чний характер осв≥ти, атмосферу взаЇмоповаги та дов≥ри; вм≥нн¤ конструктивно взаЇмод≥¤ти ≥з Ївропейським сп≥втовариством та його пров≥дними структурами;

Х науков≥сть передбачаЇ розробку базових документ≥в ≥ навчальних матер≥ал≥в з урахуванн¤м сучасного р≥вн¤ розвитку науки дл¤ забезпеченн¤ формуванн¤ в учн≥в наукового св≥тогл¤ду та ц≥л≥сноњ картини сприйн¤тт¤ св≥ту;

Х практична спр¤мован≥сть означаЇ ор≥Їнтац≥ю зм≥сту навчально-методичних матер≥ал≥в на практичне застосуванн¤ учн¤ми теоретичних знань ≥ вм≥нь дл¤ житт¤ та д≥¤льност≥ в реальному сусп≥льств≥; формуванн¤ вм≥нн¤ самост≥йно анал≥зувати р≥зноман≥тн≥ ситуац≥њ, що виникають у Ївропейському середовищ≥, приймати р≥шенн¤ ≥ д≥¤ти в правовому пол≥;

Х наступн≥сть ≥ неперервн≥сть передбачаЇ врахуванн¤ вимог нац≥ональноњ осв≥тньоњ пол≥тики та чинного законодавства; ≥снуючих навчальних план≥в ≥ програм; поетапне, в≥дпов≥дно до в≥кових особливостей розширенн¤ обс¤гу знань про ™вропу, що охоплюЇ вс≥ ланки (початкову, основну, старшу) загальноосв≥тньоњ школи;

Х пол≥культурн≥сть означаЇ наповнен≥сть курсу про ™вропу ≥деЇю ун≥версальност≥ прав людини та етнокультурного розмањтт¤ ™вропи, правовоњ р≥вност≥ нац≥ональних культур; передбачаЇ вихованн¤ особистост≥ на засадах м≥жетн≥чноњ толерантност≥ та поваги до представник≥в ≥нших культур, поваги до своЇњ нац≥ональноњ самобутност≥ в контекст≥ загальноЇвропейськоњ та св≥товоњ культури;

Х ≥нтегрован≥сть (м≥ждисципл≥нарн≥сть) передбачаЇ, що у процес≥ роботи над зм≥стом та структурою даного курсу враховуютьс¤ ≥снуюч≥ м≥ж предметн≥ зв'¤зки з базових шк≥льних предмет≥в, насамперед ≥стор≥њ, права, географ≥њ, економ≥ки, св≥товоњ культури.

—айт створив учень 8-¬ класу —«Ў є15м.Ќ≥жина  уровський ¬олодимир  
Hosted by uCoz