™вропейський вим≥р ”крањни

 онцепц≥¤ зм≥сту осв≥ти ћета та завданн¤ осв≥ти ќсновн≥ принципи осв≥ти ћетоди впровадженн¤ ‘орми впровадженн¤ ƒоробки ‘отогалере¤


™вроклуб ¬еселка


И ≤стор≥¤ клубу
И Ќапр¤мки д≥¤льност≥

И «добутки клубу

И ѕлани на майбутнЇ

И ѕлан роботи на р≥к

И  ер≥вник ™вроклубу










—учасна школа маЇ спри¤ти розвитков≥ демократичноњ культури, формуванню, необх≥дних дл¤ проживанн¤ у Ївропейському сп≥втовариств≥ компетентностей, пол≥тико-правових ≥ соц≥ально-економ≥чних знань.

ћета та завданн¤ осв≥ти дл¤ Ївропейського вим≥ру ”крањни



ћета осв≥ти дл¤ Ївропейського вим≥ру ”крањни - поширенн¤ комплексних знань про ™вропу, ¤к≥ необх≥дн≥ на сучасному етап≥ громад¤нину ”крањни дл¤ ≥снуванн¤ в Ївропейському сп≥втовариств≥ та на њх основ≥ створенн¤ в≥дпов≥дного ≥нтегрованого курсу з його впровадженн¤м в навчально-виховний процес загальноосв≥тньоњ школи.

ƒо головних завдань належить:

Х визначенн¤ зм≥сту осв≥ти дл¤ Ївропейського вим≥ру ”крањни на основ≥ ірунтовного анал≥зу та узагальненн¤ ≥снуючого Ївропейського досв≥ду;

Х розробка навчальноњ програми з курсу "™вропейськ≥ студ≥њ";

Х створенн¤ в≥дпов≥дного навчально-методичного забезпеченн¤ до складу ¤кого вход¤ть: навчальний пос≥бник дл¤ учн≥в, р≥зноман≥тн≥ дидактичн≥ матер≥али, методичн≥ рекомендац≥њ дл¤ вчител≥в;

Х наданн¤ школ¤рам знань про Ївропейськ≥ демократичн≥ здобутки та особливост≥ становленн¤ демократичного сусп≥льства в ”крањн≥;

Х створенн¤ умов дл¤ набутт¤ молодим покол≥нн¤м позитивного Ївропейського досв≥ду, демократичноњ повед≥нки та комун≥кативноњ взаЇмод≥њ;

Х формуванн¤ необх≥дних компетентностей, спри¤нн¤ становленню активноњ позиц≥њ молод≥ щодо реал≥зац≥њ ≥деал≥в ≥ ц≥нностей розвитку демократичного сусп≥льства в св≥т≥, ™вроп≥, ”крањн≥.

—айт створив учень 8-¬ класу —«Ўє15м.Ќ≥жина  уровський ¬олодимир  
Hosted by uCoz